17.08.2014

Vacation in Hvide Sande






Hej piger. Nu er sommerferien ovre og vi er startet i skole igen. Jeg startede i 9. klasse i mandags og indtil videre, synes jeg det er gået meget godt. Jeg vil i dag vise jer nogle billeder, fra da jeg var på camping i sommerferien i Hvide Sande. Det var en rigtig god tur og vejret var også rigtig godt.
I starten af september, tager jeg en uge til Paris sammen med min årgang. Jeg er sikker på, det nok skal blive en god tur, jeg skal nok fortælle noget mere om det senere.
Jeg håber i har det godt, også selvom skolen lige er starten og vi ikke længere har sommerferie.
I må have en rigtig god søndag og så ses vi igen snart. Kys

7 kommentarer:

  1. Det ser super spændende ud. Husk at skriv om din tur til Paris asap.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal jeg nok gøre hurtigst muligt, overvejer også om jeg skal filme et par klip på turen dernede.
      Du må have en god aften :-)

      Slet
  2. Lyder som om, du har nydt din ferie.. Paris lyder mega fedt, har været der med min far, men aldrig med min klasse, det gad jeg ellers godt... Jeg skal dog til island med min klasse til marts, det bliver super fedt!

    Hopeless✈Wanderer

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også rigtigt meget! Det kunne nu også være fedt at komme til Island, du må have en rigtig god tur til den tid.
      Hav en god aften :-)

      Slet
  3. Hvide sande virker så fint :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det også især når vejret er godt :-) Hav en rigtig god aften :-)

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet