25.07.2014

New in




Hej Piger. Jeg vil i dag vise jer nogle køb, som jeg har gjort mig inden for den seneste tid. 
Jeg har indtil videre i min sommerferie været oppe hos min storesøster, det var rigtig hyggeligt og det var også der jeg købte En flænge i himlen også kendt som The fault in our stars. Indtil videre synes jeg den er rigtig god, jeg har set filmen, så jeg ved godt hvad der sker i den, men jeg siger ikke noget. Vi var også inde i Normal og der købte jeg en shampoo og balsam.
I sidste uge var jeg på Fyn, i et par dage sammen med min gode veninde og der fik jeg købt mig et par hvide bukser, som jeg synes passer rigtig godt til sommer og de er også behagelige, at have på.
I kender nok alle sammen Batiste Dry Shampoo, så det vil jeg ikke sige så meget om.
Jeg tager op til min Farmor lige om lidt, vi skal nemlig på camping imorgen i Hvide Sande og bare hygge os i det dejlige sommervejr.
Jeg håber i kunne lide dette indlæg, skriv gerne en kommentar, hvis i kunne tænke jer et indlæg om noget specielt. Kys


Ingen kommentarer:

Send en kommentar