24.08.2014

Outfits

Outfits

Hej Piger. Jeg har i dag lavet en collage med fire outfits. Jeg synes selv at det er blevet nogle flotte outfits og der er både noget feminint og noget sporty over dem. Jeg kunne rigtig godt tænke mig et par Nike Air Huarache eller et par Nike Roshe run, så måske køber jeg et par når jeg skal til Paris.
Jeg synes den stribede bluse er rigtig flot og den passer til en helt masse, så det er helt sikkert også noget, som jeg vil kigge efter når jeg er inde i byen.
Jeg håber i kunne lide denne collage og sammensætningen af tøjet. Skriv gerne en kommentar, hvis i kunne tænke jer, at jeg lavede en collage om noget specielt. I må også gerne følge mig på Bloglovin, så ville jeg blive rigtig glad. Kys

2 kommentarer:

  1. Jeg er vild med outfit 3 og 4! Fin blog du har - kunne du tænke dig at følges via bloglovin? :-)

    Knus
    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt klart også mine favoritter :-) Ja, jeg følger dig på Bloglovin nu ;-) Hav en god aften :-)

      Slet