17.06.2014

Vacation soon

Hej piger. I fredags fik jeg læseferie, på min skole skal vi nemlig til mundtlig fysik, engelsk og dansk, når vi går i 8. Klasse. Jeg har prøvet at forberede mig så godt jeg har kunnet, det er også derfor der har været lidt stille her på bloggen. Vi skal først trække vores emne, når vi skal op til selve prøven, så jeg er rimelig nervøs, fordi jeg ikke ved hvad jeg trækker. Jeg skal til fysik prøven imorgen og jeg glæder mig bare til at den er overstået, sådan at jeg kan slappe af og ikke være så stresset, som jeg har været (haha..). Der er nok nogen af jer der læser med, som også skal til prøver osv. Jeg ønsker jer alt muligt held og lykke.
Jeg håber i har det godt, skriv gerne en kommentar hvis i vil have et indlæg om et eller andet specielt. Kys


Ingen kommentarer:

Send en kommentar