16.06.2014

Beach Essentials


Beach Essentials


Hej Piger. Idag har jeg tænkt mig, at vise jer hvad jeg vil tage med på en strandtur her til sommer.
Jeg plejer altid at have badetøj med, når jeg tager på stranden, så selvfølgelig er det med på min collage.
Jeg synes også, at man skal huske en god solcreme (hvilket jeg ikke er så god til, haha). Sådan at man ikke bliver totalt solbrændt, når man ligger og soler sig eller hvad man nu laver. Jeg synes crop toppen med det flotte palmemønster, passer så godt her til sommer, jeg har allerede en crop top i sort, men måske skulle jeg få købt en med noget mønster på?. Jeg håber denne collage gav jer lidt inspiration, måske til jeres næste køb eller hvis i selv, skal på en hyggelig strandtur på et tidspunkt. Kys



Beach Essentials by jullieanastassia featuring a blue tote

Ingen kommentarer:

Send en kommentar